-elämä on kuin ruusuilla tanssimista, joskus piikitkin pistävät-

tiistai 5. helmikuuta 2013

pitkästä aikaa.

Laiskuus on iskenyt tähän bloggariin. Päivityslaiskuus. Meille kotiutui tabletti-tietokone ja sillä on huomattavasti helpompi käydä netissä, mutta blogin päivittäminen sillä ei oikeen suju kun kaikki kuvat menevät läppärille. mutta nyt otin itseäni niskasta taas kiinni. 

Ompelukurssilla valmistui kylpytakki itselle. tää on ihana kietasta suihkun jälkeen, olen tyytyväinen lopputulokseen. Kankaat on kaikki eurokankaasta.


 olen myös virkannut. ja leikkonut vanhoja vaatteita. Mattoa pukkaa..


tänään pääsen taas ompelukurssille, kevät-takki tulossa itselle. Sen verran noviisi näissä hommissa, että tarvitsee opettajan turvakseen tälläisiin isompiin projekteihin. mutta hyvä niin, jospa siinä samalla oppisikin jotain!

1 kommentti:

Anneliini kirjoitti...

Minä oon kateellinen tuosta ompelukurssista! :) ihana ois saada rauhassa tehä ilman että pikkuset on lahkeessa kiinni. :D ja vielä se että joku neuvoo ja saa apua patti tilanteisiin joita mulla ainakin tulee aika usein.