-elämä on kuin ruusuilla tanssimista, joskus piikitkin pistävät-

perjantai 18. toukokuuta 2012

Taas on semmonen long time no see-fiiwis.. Kädet käy koko ajan, mutta tää bloggaaminen on aina työn ja tuskan takana. En tiiä johtuuko se siitä, että en oikeen osaa kirjoittaa tekemisistäni vai mistä.. Kiva että tääl on kuitenki joku käyny. Lähinnä liikenteen lähteiden mukaan googlen kautta. useimpia hakusanoja on ristiäiskortti, betoniaskartelu, ja kranssi. Myös blogilistalla hakusanalla neulonta -eksytään tänne usein.

Oh, tulihan höpötettyä!;)

ja sit... mä lataan kuvat, eikä mulla olekkaan enää mitään kerrottavaa. pää lyö tyhjää. Harmittaa kun ei omista kertomisen tai kirjottamisen lahjaa..

kokeillaa nyt ihan pikkasen kummiski. Vanhoista paidoista leikkelin suikaleita ja punoin kehykseen perinteisellä ryijytekniikalla pienen ryijyn. Iskällä lomaillessamme luin tästä tekniikasta vanhasta kudontakansiosta ja olihan sitä kokeiltava.(terkut Salmelle, varmaan ollaa ihan samaa kansiota luettu:))


mä sain jopa isin raketaa mulle oman kudontakehyksen, mutta siitä sitten lisää kun saan jonkun työn sillä alotettua. (Kiitos iskä<3 )


 Koitan kunnostautua taas näitten postausten kanssa, TILULILULEI!

2 kommenttia:

Salme kirjoitti...

Kivan näkönen ryijy! Varmaan olen katellut kansion, mutta en muista. Kun saisin käytyä ihan paikan päällä, sitten se muistuisi mieleen.Kurkin melkein joka päivä blogiasi,kaikkea kivaa olet näperrellyt.Ei tule kommentoitua.Hyvää jatkoa käsitöiden ja perheen parissa!

Jolanda kirjoitti...

Mäkin luen montaakymmentä blogia, ja aika harvoin kommentoin.. :) mutta kiva että käyt kattelemassa!