-elämä on kuin ruusuilla tanssimista, joskus piikitkin pistävät-

keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Virkattu kori vol. 2

Mä jäin ihan koukkuun näihin koreihin. Mietin vaan kotona et mitä voisin seuraavaan valmistuvaan koriin laittaa, tahtoo tehdä vielä isompia koreja ja enemmän..! Täytyy varmaan huomenna mennä hamstraamaan lisää trikoota.. Tää vihree on kyllä ihan mun suosikkiväri.. 
Korilla on korkeutta n.16 cm ja pohjan halkasija on n. 22 cm. Kori on kivan jämäkkä, ei lurpsahtele reunat niinkuin edellisessä korissa. Trikoota mulla kului reilu puol kiloa. Virkkasin koukulla nro 8. 
Erilaisia ohjeita etsin näitä koreja varten ja kokeilinkin, mutta mikään ei oikein osunu mun käsialan kanssa yksiin, niin mä sovelsin;) mutta tässä olisi muutama mitä netistä löysin:



1 kommentti:

Laura kirjoitti...

ihana väri. Noi vihreät sakset kruunaa tän kuvan.:)