-elämä on kuin ruusuilla tanssimista, joskus piikitkin pistävät-

perjantai 30. heinäkuuta 2010

Virkkausharjoituksia

Ihan ensimmäiseksi haluan kertoa, että kutomispuikot ja minä tai virkkuukoukku ja minä ei oikein sovita yhteen. Mie yritän sinnikkäästi tehdä näiden kavereiden kanssa tuttavuutta, mutta ne hangottelee vastaan. Olen nimittäin nää lankahommat alottanut vasta näin "aikuisiällä". Koulun rättikässässä en ollut, (vaikka nyt jälkikäteen harmittaa etten valinnut aikoinaan sitä) vaan olin puukäsitöissä. Toisaalta, nyt se vasarakin pysyy kädessä...---- Joten sen takia otsikko kuuluu "harjoituksia" ;) Pliis, älkää naurako mua pihalle näistä mun tekeleistä!


Ei varmaan arvaa mikä noista on ensimmäisenä tehty, kun on niin vino;)


Tosiaan kaksi "kukkaa" on tehty Maaretin ohjeen mukaan, 
ja sit mä kuvittelin jo olevani pro, ja rupesin soveltamaan.. (ei olis ehkä kannattanu)
Ja mäkin kun olen sellanen, etten raaski purkaa ku on jo niin kauan väsännyt..


Tästä kukasta kehtaa laittaa lähikuvaa, kun se onnistu parhaiten!


Näitähän voi sitten käyttää yksin tai yhdessä päällekkäin(päällekkäin en ehkä korttiin laittas, tulee turhan paksu) TAI käyttää johonkin AIVAN muuhun ;)

2 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Kiva, että olet innostunut virkkaamaan:) Muutaman kun näitä kukkasia tekee, niin ei huomaakaan, kuinka kohta niitä valmistuu ihan tosta noin vaan :):):)

Maaret kirjoitti...

Laitan sulle sähköpostia isoäidin neliöstä :)