-elämä on kuin ruusuilla tanssimista, joskus piikitkin pistävät-

keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Siivoilua

Askartelutilani on jo jonkun aikaa sitten siirtynyt Roopen oman huoneen tieltä meidän makkarin yhteen nurkkaukseen. Olen muutaman päivän ollut hieman laiskana, enkä mitään valmista ole saanut aikaiseksi. Vähän olen järjestellyt ja siivoillut. Ja tietysti shoppaillut. ;) 


tuon tilpehöörilaatikoston olen ostanut tarjouksena kympillä Terrasta, sinne saa hyvin kaikki piiloon, mutta silti käden ulottuville.


Tuo pöytä onkin ainut sitten mitä olenkaan saanut siivottua, nämä odottavat vielä vuoroaan:
-sivupöytä:


ja hylly:


mulla on niin paljon noita jämäpapereita, ja olen niistä punchaillut leikkureilla kaikkia kuviota valmiiksi, jotta saisi "varastoja" vähän pienemmiksi.. Siksi tässä vielä näytille jämäpapereista tehtyjä filigraani-harjoituksia.


Ei kommentteja: