-elämä on kuin ruusuilla tanssimista, joskus piikitkin pistävät-

lauantai 19. kesäkuuta 2010

shoppailua shinellissä ;)

 Käytiin tänään sellaisella pienellä päiväretkellä Vantaan Sinellissä. Mä olin ihan taivaissa, kun pääsi ISOON askartelukauppaan katteleen ja hypistelee! Sieltä tarttui tälläistä matkaan.






Muutamana päivänä kortit taas on ollu ihan out, niin teinpä sitten pojalle ja äitille sellaiset "nimikyltit"
Tää mun on kiinni mun askartelusopen yhdessä paperinsäilytyslootassa.




Ja tää menee varmaan pinniksen päätyyn. Jotain siitä puuttuu vielä, en tiiä mitä, se menee vielä keskeneräisten joukkoon.


Sitten oli rippikortti tytölle. Ohjeet oli et ei mitään tyttömäistä tai vaaleenpunasta. Enhän mä muita teekkään ku tyttömäisiä ja hempeitä värejä! Voi olla että tän kanssa tulee pakit.. 




ja kuka se täältä kurkistaa, HYVIN auki olevilla silmillään...



Romppainenhan se siinä! <3

Ei kommentteja: